herkes'in hayatında siyah ve beyaz zamanlar vardır.
siyahlar mutsuzluklar, hayal kırıklıkları, hüzünler ve acılardır.
beyazlar mutluluk, sevinç,güzellikler, sürprizler, hayatın renkleridir.
peki hangisi daha fazladır?

7 Aralık 2014 Pazar

Ara veriyorum ama yoğun bir hafta olduğu için..

2015 planları için gerekli adımları atmaya devam ediyorum. Önceki yazımda yazdığım gibi pastacılık eğitimi alacaktım ama şimdilik sanırım o işi askıya aldım. Çünkü arkadaşlarım aklımı çeldi. Pastalarımı daha önce yiyen arkadaşlarım pasta yapmak için temelimin olduğunu sadece farklı teknikler konusunda ilerlemem gerektiğini söylediler. Ben da bu durumda fikir değiştirerek farklı adımlar attım.

Öcelikle Aşçılık Milli Takımımızın bir üyesi olan Mutlukekler'in sahibi şef Ece Akyıldız'ın düzenlediği workshoplara katılmaya karar verdim. Bu konuda da ilk adımımıda attım. Ocak ayı ortasında yapılacak olan düğün pastası workshop'una katılmak üzere ön kayıdımı yaptırdım.

Tabii bu arada iki arkadaşıma ve yeğenime doğum günü pastaları yapacağım. Arkadaşlarıma yapacağım pastaların ilki sahibi gibi sade ve şık olacak. İkincisi de sade bir şey olacak ama onda pasta üzerinde kesimler yaparak saksı formu vereceğim ki bu ilk defa deneyeceğim bir şey.

Beni asıl zorlayan ise yeğenime yapacağım pasta olacak, doğum günü ocak 2 sinde olmasına rağmen kendisi minie mause'lu bir pasta istediğinden ve bende yeni yeni figür çalışmaya başladığımdan ve bu figürü ilk defa yapacağımdan hazırlıklara yarından itibaren bağlayacağım açıkçası size bir süre daha yazamazsam kusuruma bakmayın ne olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder