herkes'in hayatında siyah ve beyaz zamanlar vardır.
siyahlar mutsuzluklar, hayal kırıklıkları, hüzünler ve acılardır.
beyazlar mutluluk, sevinç,güzellikler, sürprizler, hayatın renkleridir.
peki hangisi daha fazladır?

17 Aralık 2014 Çarşamba

OLANLAR VE OLACAKLAR

Son bir haftadır pastacılık ile ilgili yeni adımlar attım.

Öncelikle daha önceki yazılarımda bahsettiğim Mutlu Kekler Ece Akyıldız'dan ocak ayında alacağım workshop'a ilave olarak bu hafta sonu Ece şefin keskin kenar pasta kursuna gideceğim. Amaç keskin kenar pasta yapmak olsada gerçi zaten bunu becerebiliyorum. Asıl ilgimi çeken üzerinde figür oldu. İlk defa daha gerçekçi hatlara sahip insan figürü çalışacağım eh keskin kenar pastasıda hediyesi olacak.

Workshop haricinde de Ha-na Pasta Atölyesinin ilk adımlarını attım. Logomuzu tasarladım. Kartvizitimizi tasarladım. Facebook, e mail, ınstagram sayfalarını açtım ama henüz faaliyete geçiremedim bununda nedeni logo'yu tasarlamama rağmen üzerinde bazı düzeltmeler yapmak zorunda olmamdan kaynaklanıyor. Ondan sonra yerleştireceğim kapak fotoğraflarını ve pasta resimlerini, sonra da ya kısmet diyeceğim.

Bı konuda yalnız biraz kararsızım bir çok kişi sosyal ortamlara koyduğu fotolara photoshop yapıyor bense daha önce ınstagram hesabıma koyduğum fotolara telefonda basit photoshop teknikleri uyguluyorum. Doğal haline yakın halinin kalmasını istiyorum ama arka fon konusunda en azından bazı düzelmeler yapmam gerekecek galiba..

Bu aradada daha önce cupcake işi ile uğraşan bir arkadaşım vardı. Kendisinden kullandığı tarifleri rica ettim. Bizzat tadarak denediğim tarifler olduğundan internette bulduklarımdan daha mantıklı geldi. Bir ara buluşup yemek yiyip sohbet edeceğiz bu aradada tarifleri alacağım bir aksilik olmaz ise..

Ay sonu arkadaşımın yeğeni için yapacağım pasta'nında daha 15 gün vakti olmasına rağmen geçtiğimiz hafta sonu üzerine koyacağım figür olan minie mouse'u yaptım. Ufak tefek eksiklikleri var onlarıda hafta sonu Ece hanıma göstererek fikrini alarak düzelteceğim.

Gelecek hafta biraz sakin geçecek gibi. Ardaşım ile buluşup tarifleri halletmek için uygun zaman çünkü sonra ki hafta bir tane tek katlı, bir tane iki katlı pastam var. Sonra 30 tane kadar cupcake'im ve pastalardan ve keklerden kalanlar ile yapılacak cakepops'lar ilk defa bu kadar ayrıntılı bir işe girişeceğim bakalım altında kalkabilecelmiyiz.

Laf aramızda okulda da bir parti yapılacağından belki yeni müşterilerimde olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder