herkes'in hayatında siyah ve beyaz zamanlar vardır.
siyahlar mutsuzluklar, hayal kırıklıkları, hüzünler ve acılardır.
beyazlar mutluluk, sevinç,güzellikler, sürprizler, hayatın renkleridir.
peki hangisi daha fazladır?

27 Aralık 2014 Cumartesi

Kaptırdım Gene Müziğe

Damardan gidiyoruz şu sıralar. Sway, my way, i will survive daha bir sürü uzun zamandır dinlemediğim birbirinden değerli parçalar, hayatımın belirli zamanlarında beni eğlendiren gülümseten parçalar harika, zamanının hitleri ve her dönem dinlenecek muhteşem parçalar...

Uzun zaman önce çok sevdiğim bir arkadaşımın yazdığı bir hikaye sonucu hafızamın arkalarında kalan ama ne sözlerini ne melodilerini unutamadığım parçalara gene daldım. Bakalım mp3'ümün içine neler varmış..

Film soudrackları Last Airbander, Avatar, Braveheart, The Last Samurai, Twiligt, Fame, Romeo & Juliet

Aerosmith, Anastacia, Andrea Bocell, Eros Romazotti, Annie Lennox, Beyonce, Bryan Adams, Celine Dion, Cher, Emma Shaplin, Enya, Evannencense, Frankie Vallie, Geri, Gloria Gaynor, Jazmine Sullivan, Lara Fabian, Mario Frangoulis, Michale Buble, Mıchale Jackson, Marc Antonie, Nancy Agram, Ranon Keating, Secret Garden, Whitney Houston

Can Atilla, Kıraç, Gökhan Kırdar, Erkin Koray, Işın Karaca, Mustafa Ceceli, Rafet El Roman, Sertab Erener, Sezen Aksu, Tarkan, Sibel Can, Toygar Işıklı, Zeki Müren, Burcu Güneş

daha kimler kimleri, şu anda seçmeler dinleniyor..

Ama en çok dinlediklerim uyku müziklerim Avatar ve Brevheart soundrackları, hayatımda canlı izlemek istediğim ama son dakika bu fırsatı kaçırdığım ve belkide hayatım boyunca bir daha yakalayamayacağım Andrea Bocelli, bence doğu batı sentezinin en önemli temsilcilerinden Can Atilla ve tartışmasız Tarkan

Bir aralar mp 3 'üme o kadar bağımlıydım ki bırak yürürken yada yatarken dinlemiye ben bildiğiniz okurken dinlerdim. Şimdiler de bazen bir yerde karşılaşıyorum bu şarkılar ile gülümsüyor, melodiye dalıyor söylüyorum.

Ama bu aralar en çok Tarkan dinliyorum. Bende sanırım hava durumuma göre takılıyorum sonuçta bağrına bağrına söylemek çok güzel bir şey.. Hangisi derseniz çoğu derim belkide hepsi ama Sorma, Kış Güneşi, Öp, Firuze, Gül Döktüm Yollarına of of bütün albüm parçalarını sayarım herhalde.. Unut beni fonda ve bende bağırarak söylüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder