herkes'in hayatında siyah ve beyaz zamanlar vardır.
siyahlar mutsuzluklar, hayal kırıklıkları, hüzünler ve acılardır.
beyazlar mutluluk, sevinç,güzellikler, sürprizler, hayatın renkleridir.
peki hangisi daha fazladır?

23 Aralık 2014 Salı

OCAK AYI ŞİMDEDEN AĞZINA KADAR DOLDU HADİ HAYIRLISI

Koca bir yıl bitti. Sayılı günler ve sayılı saatler kaldı. Zaman her an biraz daha tükendiği gibi aynı zamanda yeni bir yıla başlamak adına hızla koşuyor.

Bu yıl bir çok farklı şey yaşadım. Kendime yep yeni yollar çizdim. Hayallerim ve hayal kırıklıklarım oldu. Ayrıca yep yeni umutlara da adım attım.

Bu bir yılbaşı yazısı değil sadece anın verdiği yoğunluk hissi, yapmak istediklerim çoktu bir kısmını yaptım bir kısmınıda yapmak gelecek seneye kaldı.

Aralık ayı ve 2014 için son planım, kapanışım kendim için yaratacağım farkılılık için sadece üç gün kaldı. Bu sene için yapacağım son saçmalık ama pişman değilim ve beni şu anda gülümseten bir olay olacak sonuç ne olursa olsun benim hayatıma güzel bir anı, küçük bir gülümseme katacak.

Ama 2015 ocak ayı planlarımda şimdiden hazır. Bir kere hemen ayın 1'inde baya bir paket sipariş hazırlığım olacak. Cupcakeler, pastalar, cakepopslar yapacağım. Yani yeni bir yılın ilk gününü sevdiğim bir işi yaparak geçireceğim. Ondan sonra ki hafta sonunda yani ayın 11 inde Ece şefin atölyesinde ileri seviye figür modelleme dersine gidip namaste adını verdiğimiz hint dilberini yapacağız. Ardından gene Ece şefin atölyesinde ayın 17 ve 18 inde master class düğün pastası yapım kursuna gidip keskin kenarımı ilerleteceğim gibi, royal ıcıng, fırfır, temperleme, dantel yapımı ve daha bir çok konuyu işleyeceğimiz muhteşem bir düğün pastası yapacağız. Ayın 25 inde çok yakın bir arkadaşımın doğum günü var onun için hafta arası çok sevdiği kaktüslerden oluşan bir pasta yapacağım ardından da yer ayırtma şansımız olur ise big chef tarabyada hep doğum günlerimizde yaptığımız gibi güzel bir kahvaltı ve pastam eşliğinde doğum gününü kutlayacağız. Tüm bunlar şu ana kadar kesinleşmiş planlarım arasında, tahiminim bir iki ilave pasta işi olacak inşallah bunların haricinde eğer ayarlayabilirsem Chef istanbul'da iki workshop'a katılacağım gerçi biri için Ece şefi ikna etmeye çalışıyorum ama olmaz ise krema sıkma teknikleri üzerine bir cupcake workshop'u diğeride cake pops workshop'u olacak ama bunları şubat ayınada bırakabilirim yoğunluk durumuna göre..

Ayrıca gene ayarlarsam ocak ayına ayarlayamazsam şubat ayında fondant figürs by tuba'dan da ileri seviye figür modelleme kursu almak istiyorum. Bunun haricinde de kare keskin kenar için Ece şef workshop açmaz ise onun içinde araştırmalar yapıp en geç şubat ayında bunuda halletmem gerekiyor. Bu arada ev işini çözmem de gerekiyor çünkü eğitimler biter bitmez bende ev ortamında eğitim vermek istiyorum. Bakalım neler olacak.

Sürpriz planlara açığım bakalım yeni sene bana neler getirecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder